|♥|♥|♥شیما عشق من|♥|♥|♥

|♥|♥|♥شیما عشق من|♥|♥|♥

♥ S H I M A ♥

 

 ............................................................. 

در دیده ی دل جلوه گرت می بینم

هر لحظه به شکل دگرت می بینم

هربار که در دیده ی دل می گذری

از بار دگر خوبترت می بینم

................................................ 

 

باران که می بارد

من

دلم

هوایی می شود

برای آسمان تو...

 ..............................................

 

حرمت عشق گرامي تر از آن است که من سخن از عشق بگويم؛ اما عشق رازيست ميان تو و من که فقط معني اين راز خدا مي داند

 

................................................

بی گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق..یوسف از دامان پاک خود به زندان رفته است

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: حسین ׀ تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , loveshima.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com