|♥|♥|♥شیما عشق من|♥|♥|♥

|♥|♥|♥شیما عشق من|♥|♥|♥

♥ S H I M A ♥

حَـــــــل شده ام؛

مثل یکـــــ معما!

راستــــ می گفتی که خیلـــــی ساده ام .. !!!

 

 

 

مادرم همیشه می گفت:


پاییز فصل عاشقی ست


و من،بعد از تو


از تمام پاییزها جا مانده ام ...

 

 

 

از تــو که حـرف میــزنــم...

یـک جــــور ِ خـــــوبــی ،

حــــال ِ من ،

بــــــــد مـــی شــــــــود ....!!!

 

 

 

 

غصه خوردم

وقتی دیدم دست به سینه ایستاده ای!!!


" من "


تمام راه را برای آغوشت


دویده بودم...

 

 

 

گفتند عینک سیاهت را بردار


دنیا پر از زیبایی هاست !!!

 

عینک را برداشتم …


وحشت کردم از هیاهوی رنگها

 

عینکم را بدهید می خواهم به دنیای


یکرنگم پناه ببرم ..

 

 

 

 

این روزها به جای

 

" شرافت"

 

از انسان ها فقط

 

" شر" و" آفت"

 

می بینی

 

 

 

از کسی که می رود

نخواه که بماند ؛

همه ی ماضی ها

این روزها

بعیدند..!

 

 

 

به افتخار اونایی که وقتی‌ نگاهشون به غریبه دلربا افتاد،


سرشو انداختن پایین و گفتن:


مرا عهدیست با.....جانان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: حسین ׀ تاریخ: یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , loveshima.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com