|♥|♥|♥شیما عشق من|♥|♥|♥

|♥|♥|♥شیما عشق من|♥|♥|♥

♥ S H I M A ♥

 

از هیچ کار کودکی ام پشیمان نیستم ، به جز آرزوی بـــزرگ شدن ...

******************  

 

حــُــــرمت نان


از قلب بیشـــــتر است



آنرا می بوســــــند،


این را میشـــــکنند...

 

 

*******************

من یک عذرخواهی به "خودم" بدهکارم!!!
برای اینکه احساساتی بودم
برای اینکه یک رو بودم
برای اینکه غرورم را شکستم
برای اینکه انسان بودم . . .
...

 

*******************

خیلی وقتا بهم میگن چرا میخندی؟! بگو ماهم بخندیم،اما هرگز کسی نگفت چرا غصه میخوری؟ بگو تاماهم بخوریم..

 

 

کـــــــــاش کـــــــــودک بـــــــــودیم تا هـــــــــر روز به جـــــــــای دلـــــــــمان، زانـــــــوهایمان زخـــــــــم ميـــــــــشد! . . دلـــــــــم بچگـــــــــی میـــــــــخواهد! . . . جلـــــــــوی کـــــــــدام مـــــــــغازه پا بکـــــــــوبم تا برایـــــــــم آرامـــــــــش بخـــــــــرند . . ؟

 

 

"خودم" ...
منــو ببخش

گنجشک میخندید به اینکه چرا هر روز بی هیچ پولی برایش دانه می پاشم! . . . من می گریستم به اینکه حتی او هم ‎ "‎محبت " مرا از سادگی ام می پنداشت . . .

 

ببار باران.......


که تا اوج نخفتن ها


مدام باریدم از یادش..!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: حسین ׀ تاریخ: یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , loveshima.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com