|♥|♥|♥شیما عشق من|♥|♥|♥

|♥|♥|♥شیما عشق من|♥|♥|♥

♥ S H I M A ♥

 

 "به من اجازه چاپ نمیدهند , میگویند:


داستانی که نوشته ای قابل باور نیست ,

اما من ,

فقط خاطراتم را نوشته بودم..."

 

 

من، تو، ما!

یادت هست؟...

حالا تمام شد!

تو، او، شما!

من هم به سلامت

 

 

ایــن روزهـــا ..

خیلــی چیـزهـــا دستـــ ِ مـَـن نیستـــــ ...!

مثـَـــلا ً ..

♥دستـــانتــــــ♥..

 


هیچ فاجعه ای خبرنمی کند

تو هم ،


وقتش که رسید


بی خبر برو ....

 

 

خدايـــا ؛


ميدونم ايـن روزهــا حرفهـــايم


بوي نــاشـــکري مي دهنــد ...


امـــا تـــو...


بـه حســـاب تنهـــايي و درد دل بگـــذار...!

 

 

برای خداحافظی نیا ؛


اگر می خواهی بروی ، بی خبر برو ...


می گویند آدم ها تا چیزی را به چشم نبینند ، باور نمی کنند ..

 

 

 


شما که غریبه نیستید

برای او غریبه شدم....
 
 
 
 

ممکنـــ استـــ شاهزاده امــ را پیدا کنمــ ولیــ...

پدرمـــ همیشهــ پادشاه میمانـــــد...

 

 

 

ساده نیست ؛ گذشتـــــــــن از كسی كه ،

گذشته هایت را ساخته ....

و آینده ات را

ویران کرده است ... !!!

 

 

دلت را خوش نکــــــن

به این 'دوستت دارم'ها !!

تمـــــامشان

...

تاریخ مصــــــرف دارند 

 

 

 

روزی می رسد که در خیال خود ؛


جای خالی ام را حس کنی !


در دلت با بغض بگویی :


' کاش اینجا بود ' ....


اما من دیگر ؛


به خوابت هم نمی آیم ... !!!

 

 

 

 

یه آدمایی هستند ؛


که هیچ وقت ترکت نمیکنن !


ولی ....


بلدن کاری کنن ،


تا خودت یواش یواش ترکشون کنی ... !!!

 

 

 

 

آدمها آنقدر زود عوض می شوند


آنقدر که تو فرصت نمی کنی به ساعتت نگاهی بیندازی

و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها تا دشمنی ها فاصله افتاده است...

 

 

بعضی وقت ها .. چنان کیشت میکنند ...

که سالهای سال مـــــــــــــات می مانی....

 

 

 

هنوز دروغ هایت را در گنجه دارم


گاهی باورشان میکنم


و باز عاشقت میشوم...!!!
 
 
 
 

 


 

 

 

خوشـــــــــ به حـــال خــــــــــــــدا

كه "لحظه به لحظه " با توســـــــــت ...

و "مـــ ـــــــــــــن" همیشــــــه درباره ی "تـــ ـو" بـــا "او"

حرف می زنــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

 

هـــرکـــــــی ازم سراغــــت رو میگیـــــــره نمیگـــــــم : وجــــود نــــداری


میـــگم : وجــــودش رو نــــداشتـــــــی


 .............!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: حسین ׀ تاریخ: یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , loveshima.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com