|♥|♥|♥شیما عشق من|♥|♥|♥

|♥|♥|♥شیما عشق من|♥|♥|♥

♥ S H I M A ♥

 خواستم برایت هدیه بگیرم
گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم
برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام
بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم
به فکر فرو رفتم و
سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم
که بهترین چیز در زندگیم هست
به ناگه فریاد زدم
که قلبم را می فرستم چون
او
خود زیباست ، مظهر ایستادگیست
سربه زیر و با نجابتست

 

*********************************

  

تقدیم به الهه قشنگ زندگیم

تقدیم به اون که الهه عشق منه و من حاضرم جونم رو براش بدم.

تقدیم به کسی که من اون رو الهه خودم میدونم ولی اون حتی من رو نمی بینه

تقدیم به شیما الهه قشنگ زندگیم.

*******************************

 

اگه کسی رو دوس داری بهش بگو چون قلبا معمولا با کلماتی که نا گفته می مونن میشکنن

 

می پوشـانــم

دلتـنگـــی ام را

با بستری از کلمـــات

امـا بــاز کسـی در دلـــم

" تـــــــو "

را صــدا می زنـــد ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: حسین ׀ تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , loveshima.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com