|♥|♥|♥شیما عشق من|♥|♥|♥

|♥|♥|♥شیما عشق من|♥|♥|♥

♥ S H I M A ♥

اینــــــــــــ شبـــــــــ ها تنهـــــــــــــا به این می اندیشمـــــــــ

که مگــــــــــــــر من ترا چقــــــــدر دوســــــــت داشتمـــــــــــــــ

که خوشبختیتــــــــــــ تنهــــــــــا آرزویمـــــــــ بود...

حتـــــــــــــــــــــــی ، بدونـــــــــــــــــ منــــــــــــــ

 

 

براستی زندگی ....

در کدام بخش از "  شیوه ی زندگی "  نهفته است ؟

 

 

 

نمی دانم چند روزی هست

     حرفهایم به جای اینکه از گلویم بیاید

               از چشمانم می آید......

      شور است طعم نبودنت

 

 

 

 

 

سرم را گرم میکنم …


با هر کلاهی که بتوانم رویش بگذارم


اما افسوس ، دلم گرم نمیشود…


دل سردم ، بسادگی کلاه بر سرش نمیرود …


گول حرفهایم را نمیخورد …

 

 

 

 

 

تقویم‌ها اصرار دارند

فردا که بیاید

درست می‌شود

من چطور به تقویم‌ها بفهمانم

او رفته است

و فردا

آدم برفی نیست

که درست شود!!!

 

 

 

 

 یاد  باد ان روزه ها
روزه های کودکی
لحظه های پاک پاک
روزهای بی گناه بچگی
یاد باد ان روزه ها
قصه ها ، افسانه ها
که گذشتند از پی هم با شتاب
مثل رویا  ، مثل خواب
بعد امد روزه های  بی فروغ

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: حسین ׀ تاریخ: شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , loveshima.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com