|♥|♥|♥شیما عشق من|♥|♥|♥

|♥|♥|♥شیما عشق من|♥|♥|♥

♥ S H I M A ♥

 

یادت...

پرچم صلحیست،
 
میان ِ شورش ِ این همه فکر...

***********************************

 

همه گفتند فراموشش کن
و نمے دانستند
که به جز یاد تو هر لحظه مرا
یارے نیست
هر که مے دید غمم را مے گفت
که دوایت گذر ایام است
لحظه و ساعت و روز
در پے هم رفتند
و فراموش شدند
عشقت اما در من
همچنان پا بر جاست
هر که مے گفت
دوایت گذر ایام است
کاش مے دید که بعد از عمرے
باز هم یاد تو در من باقیست
باز هم یاد تو در من گرم است
باز هم یاد تو در من خوب است
باز هم یاد تو رویای من است
باز هم یاد تو امید فرداے من است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: حسین ׀ تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , loveshima.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com