|♥|♥|♥شیما عشق من|♥|♥|♥

|♥|♥|♥شیما عشق من|♥|♥|♥

♥ S H I M A ♥

 

آرام میـــروَم


آنچِنـــان آرام کــِـه نـَدانـی کــی رَفتــه ام


امــا وقتـی جـــای خـــالــی مــَـرا ببینــی


آنچنــــان سَخت رفتــــه ا م


کـِــه تَمـــــــــام عمــر رَفتنــــم را فَــــرامــوش نکُنـــی


باید می گــذاشتی عاشقتـــ بمــانـــــم

 

 

گریه نمی کنم ....  

نه......نه......

گریه نمی کنم ....

یک چیزی رفته تو چشمم به گمانم یک خاطره ست از کسی که دوسش دارم ولی تنهام  گذاشته.......

 

  

 

آنقــ ـ ـدر، فریــ ـ ـاد هایـــ ـ ــم را

سکـــ ـ ــوت کرده ام

که اگــــ ـ ــر

به چشمــــ ـ ـانم بنگرید، کـــــ ـ ــر میشوید.....

 

 

 

 

 با اینکه ازم دوری اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم میبینم سرجاتی

 

 خدایـــــا
آخَرِشــــ نَفَهـــــمیدم
اینجـــــاییـــــ که مَن هَستَـــــم
تَـــــقدیر مَن اَستـــــ یا تَـــــقصیر مَن؟

 

 

دلم تنگ شده براى روزهاى کودکى!


که بهانه ى گريه ام داشتن يک ماشین پلاستیکی بود!


نه يک آدم
!!

******************************************* 

حرفی نیست...
خودم سکوتت را معنی می کنم!
کاش می فهمیدی،
گــــــــــاهي....همین نگــــاه ســـــــــــــــــــردت...
روي زمستان را هم كم مي كنـــــــــد...

****************************************

يادت هست جناغ مي شکستيم ميگفتيم:

يادم تورا فراموش؟

و امروز تمام استخوانهايم شکسته. . .

اما بازهم تورا فراموش نکردم

 

عشق مثل یه کش میمونه که دو نفر اونو از دو طرف نگه داشتند...

اگه یه نفر ولش کنه به طرف مقابل صدمه میزنه...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: حسین ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , loveshima.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com